Bivši trener Jelene Janković trenira Wozniacki

Prva teniserka svijeta Caroline Wozniacki ima novog trenera, bivšeg trenera Jelene Janković, Ricarda Sancheza.
Sanchez če trenirati Wozniacki zajedno s njezinim ocem Piotrom koji je do sada bio Carolinin trener.

Wozniacki je prethodne sezone spominjala da radi s nekim trenerom ali mu nikada nije željela otkriti ime. Ono što znamo jeste da se ne radi o Sanchezu neko o nekoj trećoj osobi.

" Ovo s Rikijem je dobra ideja. On me baš dobro poznaje, s obzirom da je na Turu več mnogo godina i da je pratio mnoge moje mečeve i postvljao taktiku protvi mene kada je trenirao druge igračice. Mislim da on zna sve moje nedostatke i mane. On takođe poznaje dobro i sve ostale djevojke na Turu, što če biti velika prednost za mene"- rekla je Wozniacki.

Sanchez je rekao da je potpisao jednogodišnji ugovor sa Wozniacki i da se nada da če njihova sardnja u 2012. godini donjeti joj i prvu Grand Slam titulu u karijeri.

" To je ostvarenje sna" - rekao je Sanchez.
" Gledao sam mnoge Carolinine mečeve,postala je moj idol zboj svog profesionalizma i teškog rada. Piotar i ja čemo blisko surađivati oko svega. Imam mnogo respekta za njegov rada s Carolinom do sada. Carolina brzo uči , kupi nove stvari i bez povreda i sa dobrom organizacijom idemo u Australiju po titulu" nastvio je Sanchez.

Wozniacki je završla 2011. godinu kao prva teniserka svijeta ali nije u svojoj karijeri osvojila niti jedan Grand Slam. Zbog toga su mnogi dovodili u pitanje njen kvalitet.
Wozniacki je trenutno samo 115 poena ispred Petre Kvitove koja je druga teniserka svijete i koja ima dobre šanse da prestigne Wozniacki več u prvom dijelu slijedeče sezone.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.