Mekinro: Kakav če Đoković biti slijedeče sezone zavisi od njegove motivacije

Legenda tenisa Džon Mekinro je 1984. imao možda i najbolju sezonu u istoriji tenisa kada je zabeležio skor 82-3. Za Đokovićevu naredni sezonu je rekao da če sve da zavisi od njegove motivacije i želje za uspjehom.

“Đoković je favorit na Australijan openu, ali ne bi me iznenadilo i da se povuče u četvrtfinalu pri vođstvu od 2:0 u setovima zbog toga što ne može da diše. Delovao je kao da je prevazišao taj problem, ali u poslednjih par meseci možda nije igrao i trenirao punom parom. Možda je već mislio na sledeću godinu."

“Nakon te godine ja možda nisam shvatio koliko sam energije potrošio. Kada imate tako dominatnu godinu zapitate se: ‘Zašto bih još napredovao?’. Ja sam pogrešio jer sam bio zadovoljan urađenim i nisam radio na nekim stvarima. Novak je u poslednjih par meseci delovao kao da ne može da pronađe način da pobeđuje, ali to veoma lako iznenada može ponovo da se vrati u 2012. godini", rekao je Amerikanac.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.