Federer:"Đoković je zasluženo najbolji igrač sezone"

Na kraju ne tako uspješne sezone (u poređenju na dosadašnje), jedan od najvećih tenisera svih vremena, Roger Federer, koristi svaku priliku za odmor.

- Odmor je tek počeo i ovdje uživam sa suprugom. Rekao sam joj da ne mogu da vjerujem da sam odigrao stoto finale i da sam već osvojio 70 titula. Kada sam je upoznao, bio sam na nuli. Ako sve ukupno pogledam, ovo je zaista sjajno - rekao je Federer.

Švajcarac je igrao na 48 uzastopnih Gren slemova (poslednji propustio 1999. godine) i osvojio je rekordnih 16. Rodžer je tri puta osvojio tri Gren slema u sezoni i kaže da zna kako se osjeća Novak Đoković.

- Ne želite da vidite onako nešto kao što je doživio Novak na kraju godine. Svi smo mi ljudi i normalno je da ne možemo uvijek sve da osvojimo. Međutim, to znaš tek kada si na vrhu. Iako najboljeg od ostalih dijele detalji, mogu reći da je Novak zasluženo i ubjedljivo najbolji igrač sezone.

Trenutno treći igrač planete namjerava da se ponovo vrati na prvo mjesto i pokuša da obori rekord Pita Samprasa, po broju sedmica provedenih na vrhu svjetskog tenisa. Za apsolutni rekord nedostaje mu samo jedna sedmica.

- Baš tako. Moram da uradim dosta toga da bih stigao do tamo, ali ko zna? Možda ću jednog dana i uspjeti. Moram da ignorišem trenutnu situaciju, pošto me je Đoković nevjerovatnom godinom dosta odaljio od tog cilja. Ipak, ne odustajem. Ako osvojim neki Slem, možda i uspijem - zaključuje Federer.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.