Nadal i Federer protiv plave šljake

Plava šljaka odobrena ja da se koristi na Mastersu u Madridu 2012. godine i ukoliko budu svi zadovoljni i organizatori i igraći i gledaoci ova šljak če se nastaviti koristiti na Madrid Openu.
Međutim najbolji teniseri nisu baš presretni sa ovom odlukom da se koristi plava šljaka pa je tako Nadal na FB profilu objavio:

" Šteta je zbog historije i tradicije ove površine, nadam se da jedanog dana neču morati igrati na plavoj travi".

Federer je rekao : " Tužno je što se mora igrati na podlozi koju igrači ne prihvataju a još je tužnije što igrači kao Rafa, na turniru u njegovoj državi, moraju se boriti protiv podloge na kojoj ne žele igrati "

Na sve ovo Tiriac je rekao : " Što se tiče Nadala i Federera oni su veliki igrači i ja ih poštujem ali ja ne moram prihvatiti sve što jedan igrač želi. Ovaj sport postoji več 100 godina i nadam se da če postojati još bar 100 i siguran sam kada budu igrali na ovoj podlozi da če uvidjeti ono o čemu ja pričam."

Tiriac je reako da su ovu podlogu testirali članovi Davis Cupa Španije i osvajač dva Grand Slama Marat Safin te da su oni dali zeleno svjetlo plavoj šljaci.

" Testirali smo ovu podlogu zadnje 3-4 godine i svi su igrači rekli da je to ustvari ista šljaka ko crvena samo da je vidljivost loptice bolja."- rekao je Tiriac.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.