Nadala još uvijek muči povreda ramena

Rafael Nadal priznao je da njegovo zdravstveno stanje nije najbolje i da će morati pauzirati tijekom cijele veljače ne bi li pokušao zaliječiti lijevo rame, koje ga je mučilo još prije ATP završnice u Londonu.

"Tada sam imao problem i morao sam prestati s treninzima deset dana prije početka turnira. Osjećao sam se bolje, ali bol se opet vratila. Upravo zato u prosincu nisam imao dovoljno vremena za trening", rekao je Španjolac, koji se nalazi u Abu Dhabiju, gdje će tradicionalno nastupiti na ekshibicijskom turniru.

"Još prije tri dana nisam uopće znao hoću li biti u stanju doći ovdje. Trenirao sam koliko god sam mogao, ali opet ne onoliko koliko sam htio", dodao je.

"Nadam se da će rame ipak biti dobro. Nadam se da sam donio dobru odluku dolaskom ovdje."

Imajući u vidu Olimpijske igre u Londonu sljedećeg ljeta, Nadal ne želi riskirati već želi sve podrediti upravo tom događaju. Iz tog razloga, nastup u Dubaiju u veljači je otpisao.

"Moram stati nakon Australije kako bih mogao trenirati za ostatak sezone i otići na rehabilitaciju. Najvažniji dio sezone počinje s Indian Wellsom, a završava s Wimbledonom, tj. Olimpijskim igrama."

Na ekshibiciji u Abu Dhabiju Nadal brani dvostruki naslov, a u petak će u polufinalu igrati protiv boljeg iz dvoboja Tsonga - Ferrer. Nakon toga, u prvom tjednu sezone nastupa u Dohi, a potom i na prvom Grand Slamu, Australian Openu.

"Ovo nije vrijeme da mijenjam puno stvari. Ovo je vrijeme da nastavim igrati dobro i napredovati. Pokušat ću biti konkurentan na svim turnirima kao i prošle godine kada sam igrao 3 Grand Slam finala", rekao je 25-godišnjak.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.