Đoković: " Jedan od ciljeva u 2012. godini mi je medalja na OI"

Novak Đoković za ESPN je izjavio da želi da osvoji zlato na OI u Londonu. Najbolji teniser sveta već je osvojio bronzanu medalju na Igrama u Pekingu pre tri i po godine.

„I dalje sam veoma mlad i želim da igram još mnogo uspešnih sezona i osvajam velike trofeje. Stižu i Olimpijske igre. Odatle želim medalju“, rekao je Đoković.

Đoković je govoreći za najugledniji sportski kanal na svetu, američki ESPN, objasnio zašto su njegovi pehari toliko važni ljudima Srbiji.

„Ljudi se ugledaju na mene kao na nekog ko je u stanju da promeni imidž naše zemlje iz negativnog u pozitivno. Da, osećaj je kao da nosim težak teret, ali uživam u tome. Koliko ljudi može da kaže da predstavlja svoju državu, ne samo u sportu, već na svetu? Prošao sam kroz dva rata u svoje 24 godine i znam kako je to kada vam sve nedostaje, kada gledate bombe koje lete iznad glave. Morate da tražite svetlost u tamnom tunelu, a moja država pronalazi svoj mir u praćenju sporta. Zato naš narod ceni uspehe sportista kao svoje“, izjavio je Đoković.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.