Đoković: "Igrao sam sjajno i to me čini srećnim"

Novak Đoković srećan je jer je protiv Švajcarca Rodžera Federera pružio sjajnu partiju.

"Igrao sam sjajno i to me čini srećnim. Ovo je za mene veoma važan turnir, jer se ovde praktično pripremam za predstojeću sezonu", rekao je Đoković.

Prvi reket sveta je pokušao da "ublaži" ubedljivi poraz svog protivnika činjenicom da "teniseri na ovom turniru još uvek traže formu".

"Imao sam priliku juče da osetim teren u Abu Dabiju, a Federeru je ovo bio prvi meč", rekao je srpski teniser.

Đoković je poručio da ima visoke ambicije za narednu sezonu.

"Ovo je bila moja najbolja godina u dosadašnjoj karijeri.Teško će mi biti da je ponovim, ali ću uciniti sve da i u idućoj 2012. igram na visokom nivou", rekao je Đoković.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.