Pročitajte šta Nadal misli o teškoj sezoni iza njega i porazima od Đokovića

Rafael Nadal govorio je za španski ‘El Pais’ o teškoj sezoni iza sebe i porazima od Novaka Đokovića.

Maljorčanin je rekao da ga je od svih poraza najviše pogodio onaj u finalu Mastersa u Rimu.

“Tokom svih ovih godina pomalo sam izgubio intenzitet. Posle silnih uspeha želja se malo smanjila. Praktično, igrao sam sedam godina bez poraza od najbolja dva igrača sveta."

"Onda se priča da se povređujem, a ja se ne povređujem mnogo. Puno ljudi piše previše emotivno, a ne uzimaju se činjenice u obzir. Imao sam teške trenutke, probleme, ali nisam imao teške povrede”, rekao je Nadal za ‘El Pais’.

Španac je dodao i da je previše predvidljiv i da mora da ojača noge i koncentraciju, ali je dodao još dosta stvari koje mora da popravi protiv Novaka Đokovića.

“Poražen sam u našem prvom meču u Indijan Velsu, a morao sam da pobedim jer je sve zavisilo od mene dok nisam počeo da igram veoma loše. Da sam dobio taj meč, u preostalim duelima bi mi bilo mnogo lakše. U Majamiju, dobio sam napad vrućine, a opet sam se borio do samog kraja. Veoma malo mi je falilo da dobijem taj meč. Finale koje me je zaista pogodilo je bilo u Rimu. Šta sam pogrešno uradio? U trećem setu finala na US openu ušao sam dublje u teren. Išao sam do svojih krajnjih granica i tako njega naterao da uradi isto. Imao sam grčeve posle meča sa Davidom Nalbandijanom, a i turnir sam napustio sa istim problemima. Da sam bio dobar na početku četvrtog seta ko zna ša bi se dogodilo. On je bio polu drogiran.”

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.