ATP izabrao Đokovićev preokret protiv Rogera ko najveći u 2011. godini

Pobeda Novaka Đoković nad Rodžerom Federerom u polufinalu US Opena najveći je preokret u 2011. godini u izboru zvaničnog sajta ATP-a.
Srpski teniser je imao dva seta zaostatka, na kraju trijumfovao rezultatom 6-7(7), 4-6, 6-3, 6-2, 7-5, a potom i osvojio poslednji Gren slem u sezoni.

Prvi reket sveta je u petom setu spasao dve meč lopte, jednu spektakularnim forhendom nakon Federerovog servisa.
Švajcarac je do tog meča 178 pobedio i samo jednom izgubio duel nakon prva dva osvojena seta. Sa druge strane, Đoković je samo jednom napravio preokret posle izgubljena dva seta 2005. godine na Vimbldonu protiv Giljerma Garsije Lopesa nakon kojeg je ušao među 100 najboljih tenisera sveta.


„Morao sam sa iskoristim šansu. Bio sam tako blizu povratka kući. On je servirao na 40/15. Uspeo sam da pogodim taj neverovatni forhend što me je vratilo u meč. Dobio sam i energiju od publike“, rekao je Đoković.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.