Kim Klajsters:"Ubuduće ću sa više pažnje slušati šta mi telo poručuje"

Nakon što je osvojila Australijan open i vratila se na prvo mesto na svetu Kim Klajsters se cele sezone mučila sa povredama skočnog zgloba, ramena, ručnog zgloba i stomačnih mišića. Zbog toga Belgijanka je izjavila da će u 2012. godini pažljivije odrediti turnire na kojima će igrati kako bi izbegla povrede.

"Ubuduće ću sa više pažnje slušati šta mi telo poručuje. Radila sam vredno na svom servisu jer mi često nije išao prošle godine. Takođe, želela bih da poboljšam još neke detalje“.

"Početak 2011. bio je zaista dobar, ali posle sam donela neke odluke koje ne bih ponovila. Posle fizički i psihički iznurujućeg Ozi opena, turnir u Parizu je bio suvišan, Ali ne kajem se, to finale donelo mi je prvo mesto na svetu“, dodala je Klajsters.

Belgijanka ponovo radi sa svojim starim trenerom Karlom Maesom, koji je nagovestio da bi 2012. mogla biti poslednja teniska godina za Klajsters.

"Bilo bi previše komplikovano da je odabrala nekog potpuno nepoznatog za svoju poslednju godinu. Uvek će biti stvari koje ne mogu da se kontrolišu, ali trening za sada ide vrlo dobro. Glavno je kako će Kim udarce preneti sa treninga u meč“, rekao je Maes, koji je trenirao Belgijanku od 1995. do 2002. godine.

Kim Klajsters trenutno je 13. teniserka na svetu, a u petak je izjavila da verovatno neće igrati FED kup meč sa Srbijom.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.