Federer: "Želim nastaviti s pobjedama"

Roger Federer želi nastviti pobjednički niz i u 2012. godini. Prvi njegov turnir u narednoj sezoni jeste egzibicija u Abu Dabiju.

Osim trećeg tenisera svijeta, u Abu Dabiju će igrati i Novak Đoković, Rafael Nadal, David Ferer, Žo-Vilfrid Conga i Gael Monfis.

“To je bio najbolji završetak sezone u mojoj karijeri i veoma sam ponosan. Već se pripremam za novu sezonu koja počinje na Mubadala šampionatu. U dobroj sam formi i još uvek imam veliku želju i volju za treninzima. Sve je na pravom mestu i nadam se da ću pobjednički niz nastaviti i u Abu Dabiju”, rekao je Federer.

Federeru će to biti četvrto učešće na turniru u Abu Dabiju.

“Podrška koju ovde dobijam svake godine je nevjerovatna i veoma je cjenim. Navijači mi pružaju sjajnu dobrodošlicu i to je jedan od razloga zbog kojih se vraćam. Bilo bi dobro da odmah na početku započne pobjedom i zbog njih, ali i da vidim kakva je moja igra pred Otvoreno prvenstvo Australije”, izjavio je Federer.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.