Federer : Wimledon mi je cilj broj jedan

Šesnaesterostruki Grand Slam pobjednik Roger Federer nije uspio postati tek treći igrač u povijesti nakon Roya Emersona i Roda Lavera koji je svaki od četiri Grand Slama osvojio više od jednom. Podvizima Emersona koji je između 1961. i 1967. osvojio šest Australian Opena i po dva Roland Garrosa, Wimbledona i US Opena te Lavera koji je između 1960. i 1969. skupio tri Australian Opena, po dva Roland Garrosa i US Opena i četiri Wimbledona Federer je bio blizu, ali je ostao na "samo" šest Wimbledona (2003., 2004., 2005., 2007., 2009.), pet US Opena (2004., 2005., 2006., 2007., 2008.), četiri Australian Opena (2004., 2006., 2007., 2010.) i Roland Garrosu iz 2009. godine.
"Odigrao sam izvrstan turnir, meč protiv Đokovića u polufinalu bio je jedan od najboljih koje sam ikada odigrao, a i danas sam igrao dobro. Imao sam 5:2 u prvom setu, imao sam svoje šanse i u drugom i da sam osvojio set prije kišnog prekida možda bi se stvari drugačije odvile. Osjećao sam se odlično, a nakon što sam osvojio treći set bio sam siguran da mi rastu šanse. Činio mi se sve umornijim i vjerujem da bih da je meč otišao u peti set ja bio taj koji bi bio u prednosti. Učinio sam to jednom u Miamiju" (prije šest godina gubio je 2:6, 6:7 i na koncu slavio 7:6, 6:3, 6:1, nap. a.), "znam da imam u sebi da protiv njega okrenem 0:2".
Kad je već mislio da ga ima kako je onda izgubio četvrti set? "Stisnuo je kad je bilo najvažnije i u ključnim trenucima odigrao bolje, eto kako, a diglo se i sunce. Teren i loptice tada pogoduju njegovoj igri, ali svaka mu čast kako je izvukao unutarnje rezerve. Dao sam sve od sebe, šetao sam ga, mijenjao ritam, pokušavao ga frustrirati, ali pronašao je rješenje za sve".
Osjeća li nakon Roland Garrosa da je ponovno onaj start Federer, pun samopouzdanja? "Ima gotovo i godina dana da se osjećam odlično. Malo sam bio poljuljan nakon lanjskih Roland Garrosa i Wimbledona" (u Parizu ga je u četvrtfinalu pobijedio Robin Söderling, a u Londonu također u četvrtfinalu Tomaš Berdych, nap. a.), "ali sam se dizao iz mjeseca u mjesec, radio na mnogim stvarima i sada definitivno igram na razini koju od sebe očekujem. Mislim da iz Roland Garrosa mogu izvući mnogo, imao sam težak ždrijeb i ostvario pet odličnih pobjeda od kojih je pobjeda protiv Đokovića ogromna u svakom smislu. Fizički se osjećam izvrsno, u glavi također".
Dovoljno za sedmi naslov na Wimbledonu? "Apsolutno. Osvajanje Wimbledona mi je početkom sezone bio prioritet, cilj broj jedan. U ovakvoj formi mislim da imam pravo biti optimist", zaključio je Federer.


Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.