Federer : Težak poraz, ali se osjačam odlićno

"Težak poraz, teško je izgubiti u ovoj fazi", kazao je Federer, koji je u četvrtfinalu bio zaustavljen i lani, tada protiv Tomaša Berdycha"No, Jo je odigrao odlično, ne sjećam se da sam imao break-loptu osim u ranoj fazi meča, kada sam ga breaknuo".
Švicarac je tu bio u pravu - osim breaka za ranih 2:0, u ostatku dvoboja nije došao do break-lopte, a naravno, u pravu je i da je Francuz bio sjajan.
"Ipak, bilo je dosta gusto, imao sam i svoje prilike, ali on je svaki put odigrao odlično", nastavio je Federer: "Nije lako, ali nisam toliko nezadovoljan svojom igrom. Teško je kada ispadneš na ovakav način, ali nažalost, i to se ponekad događa".
Barem ove godine, Švicarac je ostao bez prilike da dostigne rekord Petea Samprasa, koji je sedam puta osvajao Wimbledon. Federer je ostao na šest, a ostao je i na 16 Grand Slam naslova u karijeri - no, nije izgubio vjeru da će ih biti još.
"Siguran sam da ih još mogu osvajati. Ne bih bio ovdje da mislim drugačije", otkrio je: "Igra je tu, zdrav sam, osjećam se čak bolje nego je lani bio slučaj, što je ohrabrujuće... Iako je ovo bio težak poraz za prihvatiti, nisam ni na koji način poljuljan, a to je najvažnije, ključno je da ne dopustim da me ovo uzdrma".

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.