Tsonga: Ovo je nevjerojatna stvar za mene

Jo-Wilfried Tsonga već je bio i finalist Grand Slam turnira, prije tri sezone je sa samo sedam izgubljenih gemova slomio Rafaela Nadala u polufinalu Australian Opena, a nakon što je u srijedu među posljednjih osam na Wimbledonu izgubio prva dva seta protiv Rogera Federera, nada u preokret i podjednako zvučnu pobjedu bila mu je vrlo tanka.
Do ovog meča, Federer je slavio svih 178 puta kada je uzeo prva dva seta na nekom Grand Slam turniru, a 2-0 u setovima dosad je ispustio samo dvaput u karijeri, 2003. protiv Lleytona Hewitta u Davis Cupu, a dvije sezone potom protiv Davida Nalbandiana u finalu Masters Cupa u Šangaju. U međuvremenu, iako je bilo boljih i slabijih dana, veliki Švicarac potvrđivao je da je uvijek posebno dobar kada izgradi vodstvo, ali ovog puta je glavni dio problema bio s druge strane mreže.
Već u drugom setu, Tsonga je postao vrlo opasan, a bez obzira na slabo odigranitie-break zbog kojeg je pao u rezultatsku "rupu", dva seta zaostatka, u nastavku nije spustio glavu. Nastavio se boriti i igrati na razini na koju se podignuo nakon sporijeg ulaska u meč, što se pokazalo dovoljnim za preokret.
"Ovo je nevjerojatna stvar za mene", osvrnuo se 26-godišnji Francuz nakon meča: "Ova pobjeda je, vjerujem, usporediva jedino sa 'skalpom' Rafaela Nadala na Roland Garrosu i siguran sam da će ostati među najljepšim uspomenama iz moje karijere".
"Osjećao sam se odlično na terenu. Bio sam brz, bio sam zapravo savršen, činilo se kao da sam u snu. Djelovalo je tako čak i kad sam gubio i pao u zaostatak od dva seta, igranje protiv Rogera Federera u četvrtfinalu, pred ispunjenim tribinama, ostavilo mi je takav dojam - bio sam u svojem meču, obožavam prilike kao što je bila ova i nadam se da ću ih ubuduće imati još", dodao je Tsonga

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.