Nadal : Nije bilo lako doći u Pariz s porazima od Novaka u Rimu i Madridu

Prošle godine Rafael Nadal je nanizao Monte Carlo, Rim, Madrid i Roland Garros, a 365 dana poslije u Pariz je prvi put doputovao sa samo jednim naslovom na tri Masters 1000 turnira na zemljanoj podlozi. Osvojio je Monte Carlo u travnju (Ferrer), osvojio je manju Barcelonu (Ferrer), ali je poklekao i u Madridu i u Rimu i to oba puta protiv Novaka Đokovića i oba puta u dva seta. Da mu je samopouzdanje poljuljano Španjolac je otvoreno priznao.
Upravo je činjenicu da je ustrajao i kad mu je Đoković fantastičnim rezultatima u 2011. preoteo svjetla pozornice, da je nastavio trenirati s jednakim žarom i da je iz susreta u susret podizao razinu igre i vraćao samopouzdanje Nadal istaknuo kao najveće ostvarenje svog šestog pariškog naslova: “Nije bilo lako doći u Pariz s porazima od Novaka u Rimu i Madridu, ali nisam izgubio samo ta dva turnira, pobijedio me i u Indian Wellsu i u Miamiju. To su četiri finala zaredom izgubljena, prijašnjih sezona učinak u finalima mi je bio sjajan, sada ih odjednom gubim i to u neočekivano dugom nizu i od jednog te istog protivnika. Svakako da sam bio poljuljan i da mi nije bilo lako“.
“Protiv Isnera je bilo vrlo loše, ni protiv Andujara nisam odigrao ni upola kako sam želio, ali sam vjerovao da ću se podizati kako turnir bude išao dalje. Nisam gubio vjeru jer na treninzima je to izgledalo potpuno drugačije i znao sam da ako tako mogu igrati na treninzima da to u trenutku kad bude trebalo mogu prenijeti i na meč. Pogotovo kad protivnik to s druge strane mreže traži. I u četvrtfinalu protiv Söderlinga dobio sam tu dodatnu injekciju samopouzdanja. Nakon toga je bilo lakše i protiv Murraya i danas protiv Rogera, počeo sam igrati svoju igru i turnir na kraju završio na visokoj razini“.
e li osvajanje prvog seta nakon što je gubio 2:5 presudilo? “Mislim da nije, Roger je jednom od naših prijašnjih finala ovdje prvi set dobio 6:1, ali pobijedio sam u četiri“ (2006. na koncu je slavio 6:1, 6:4, 7:6, nap. a.). “Prvi set je važan, ali nije ključan. Na 2:5 sam imao sreće, na 3:5 sam počeo igrati svoju igru i kasnije je bilo lakše“. Što je prelomilo susret? “Mislim da je ključno bilo spašavanje 0:40 u prvom gemu četvrtog seta. Roger je bio u naletu, osvojio je treći set i pitanje je što bi bilo da je u tom trenutku došao do breaka, ali srećom to nikad nećemo doznati“.
Koliko mu znači što je šestim naslovom dostigao nekad se mislilo nedostižni rekord Björna Borga tim više što je, kako je ocijenio bivši prvi tenisač svijeta i dvostruki pobjednik Roland Garrosa Jim Courier, Nadalova konkurencija jača nego u doba kad je Šveđanin osvajao titule između 1974. i 1981.? “Čast mi je da sam se izjednačio s velikanom kao što je Borg, rekord koji sad dijelimo sam po sebi je lijep, ali daleko ljepše za mene je samo osvajanje Roland Garrosa. Svake godine ovo je najvažniji trenutak u mojoj sezoni i nakon njega je pritisak manji. Sad mogu mirnije u nastavak sezone i s puno više samopouzdanja“.
S dovoljno samopouzdanja da osvoji i Wimbledon? “Uvijek je teško promijeniti podlogu, prvo se moram prisjetiti zbog čega sam bio dobar prošle godine“ (u Queen'su ga je u četvrtfinalu pobijedio Feliciano Lopez, a Wimbledon je osvojio u finalu protiv Tomaša Berdycha, nap. a.), “vratiti taj osjećaj. Sutra sam u Queen'su, odmah ću početi s treninzima, u utorak ću vjerojatno nastupiti u paru i u srijedu odigrati prvi meč u pojedinačnoj konkurenciji. Vidjet ćemo kako će se stvari odvijati, ali definitivno u London idem s pozitivnim pristupom i dodatno motiviran“.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.