Nadal : Neki su me prerano otpisali


Puno je deset naslova. Više nego što sam očekivao, rekao je Rafael Nadal, novi/stari pobjednik Roland Garrosa.
Oči su mu zasuzile nekoliko poena prije pobjede. Kleknuo je na crvenu zemlju nakon Federerova promašaja forhendom. Emotivno je proslavio novi naslov, desetu pobjedu.
- Drugi najmlađi s toliko Grand Slam naslova? Ne, nisam znao taj podatak. Iskreno, nikad nisam bio tip koji će se paliti na rekorde. Mene zanimaju samo pobjede i isključivo o njima razmišljam - rekao je 25-godišnji Španjolac.
Najmlađi je ostao Björn Borg. Ali Šveđanin više nije jedini vlasnik najviše pobjeda u Roland Garrosu. Rafa ga je stigao sa šest naslova na najtežem Grand Slam turniru sezone.
- Rođen sam na zemljanoj podlozi i uvijek sam se nadao da bih mogao jednog dana osvojiti Roland Garros. Ali ni u snu nisam vjerovao da ću srušiti rekord velikog Björna Borga.
Mnogi su vidjeli Novaka Đokovića kao pobjednika Pariza.
- Mislim da su me neki prerano otpisali. Moj sljedeći cilj je obraniti naslov u Wimbledonu - zaključio je Rafa.

‘Milijuni me ne zanimaju’

U početku karijere novac je imao veliku važnost. Više nije tako. Sad me zanimaju samo trofeji, rekao španjolski tenisač.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.