Rafael Nadal : Wimbledon je uvjek moj san

Rafael Nadal čovjek koji je dugo vremena osporavan kao igrač za sve podloge. Prognozirali su mu mnogi stručnjaci da ,osim na šljaci, neče osvojiti ni jedan turnir. Međutim, Nadal je osvojio sva četiri Grend slem trofeja, a na Vimbldonu je dvostruki prvak (2008, 2010).
“Rekao sam već hiljadu puta da je moj san oduvek bio da dobro igram na Vimbldonu. To je istina. Na početku karijere svi su govorili da će mi zbog načina igre biti teško da dobro igram ovde, ali radio sam vredno i davao sam maksimum na svakom treningu”.
“Jedini problem na travi predstavlja mi kada igram sa teniserima koji imaju baš snažan servis jer onda sve teče previše brzo, nema lepe igre i prođe nekoliko gemova, a da se ni ne dodirne loptica. Ali ako igrate sa ‘normalnim’ igračima, koji imaju dobar servis, ali na koji se može riternirati, onda je na travi igra sa osnovne linije fantastična za gledaoce, ali i za igrače – možete da koristite slajs, izađete na mrežu, da igrate agresivno. Nemoguće je igrati ovde ako ste defanzivno orijentisani, ali na Vimbldonu imate mnogo opcija u igri i ja to volim”.
Španac smatra da bi mogao da popravi volej na predstojećem Vimbldonu, ali i da je zadovoljan kako mu je taj udarac do sada funkcionisao. 

“Travnata podloga pomaže da se češće ide na mrežu i to mi nije problem. Naravno da nemam volej kao Rodžer, ali mislim da sam brz i da mi je kretanje dovoljno dobro kako bih izlazio na mrežu. Imam dovoljno iskustva i dovoljno dobre voleje da bih to činio”. Mnogi Španca ne vide kao glavnog favorita pred ovogodišnji Vimbldon, ali on kaže da se trudi da svakog dana bude bolji i dodaje: “Budim se svakoga dana kako bih trenirao sa željom da postanem bolji igrač nego dan ranije. Siguran sam da sam kompletniji igrač nego pre nekoliko godina, ali to što sam bolji ne znači nužno da ću više pobeđivati jer to zavisi od mnogo različitih detalja”. 

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.