Federer : Đokovića mogu pobjediti bilo kad i bilo gdje

Švicarac Federer je posljednji meč odigrao u finalu Roland Garrosa kada je poražen od Nadala u četiri seta. Nakon toga je trebao nastupiti u Halleu, ali je odustao, te se odlučio isključivo pripremati za Wimbledon.
- Sve je super. Nakon deset minuta tenisa na travi već sam ju osjetio pod nogama. Na travi mi je tako normalno i lagano igrati - rekao je Federer za službenu internet stranicu trećeg Grand Slam turnira godine.
- Zadovoljan sam svojom igrom u zadnje vrijeme. Zadovoljan sam posebno igrom i pobjedom protiv Đokovića u polufinalu Parizu, ali i zbog svih prijašnjih pobjeda na tom turniru.
Novinara je zanimalo je li mu ta spomenuta pobjeda protiv Đokovića posebno podigla samopouzdanje prije Wimbledona.
- Ništa posebno. Iako je bio u velikoj seriji pobjeda to ne znači da je nedodirljiv. Ranije sam ga pobjeđivao, pa tako i sada tvrdim da mogu Đokovića pobijediti bilo gdje i bilo kada - rekao je Federer.
Inače, novinar je pitanje temeljio na posljednja dva poraza Švicarca od Srbijanca na Grand Slam turnirima (US Open 2010. i Australian Open 2011. godine).
- Bit će interesantno ove godine u Wimbledonu. Dosta je potencijalnih pobjednika - završio je Federer.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.