Nadal neče morati predati meč četvrtfinala

Nakon što je se juče povredio u meču protiv Del Potra prvi reket svijeta Rafael Nadal bio je na detaljnim pregledima i skeniranjima koji su pokazali da njegova povreda nije ozbiljnije prirode.
Nadal je tokom meča osmine finala Vimbldona protiv Argentinca Huana Martina Del Potra povredio stopalo, ali je posle ukazane pomoći uspeo da se vrati u meč i izbori trijumf.
Sam Nadal je posle tog meča rekao da će tek posle pregleda odlučiti da li će izaći na teren u sredu, kada ga očekuje duel protiv američkog tenisera Mardija Fiša.
Ipak, do predaje meča od strane Nadala gotovo izvesno neće doći pošto se on već danas vratio normalnim treninzima. 

Zaista sam se loše osećao tokom druge polovine prvog seta. Pomislio sam da sam slomio stopalo, a jak bol osetio sam pri rezultatu 6:5 kada sam imao set loptu. Srećan sam što sam pobedio jednog od najboljih tenisera sveta, ali istovremeno zabrinut“, rekao je Nadal posle meča sa Del Potrom.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.