Moja: " Đoković na šljaci nema šanse protiv Rafe"

Nekada najbolji teniser sveta Karlos Moja smatra da će Novak Đoković imati težak izazov protiv Rafaela Nadala na turnirima na šljaci. 

Moja je priznao da mu je bilo teško da gleda Nadala kako se muči sa povredom kolena. 

 „Početak sezone na ščjaci mogao bi da bude vrlo interesantan. Đoković je novu sezonu započeo snažno, ali sada dolazi na Rafinu teritoriju."

"Iako je prošle godine Srbin dobio Nadala dva puta na šljaci, očekujem da će Rafa u naredna dva meseca okrenuti stvari u svoju korist“, rekao je šampion Rolan Garosa 1998. godine. 

„Bilo mi je teško kada sam video koliko mog prijatelja muči to koleno zbog kojeg je morao da preda polufinale u Majamiju. Ipak, poznajem ga i siguran sam da će maksimalno spreman dočekati turnire na šljaci“, dodao je Španac. 

Moja smatra da vrhunski teniseri ne razmišljaju toliko o brojkama i rivalstvtima. 

„Oni se ne opterećuju statistikama i rivalstvima. Za njih je to teniska svakodnevica jer na svakom turniru ih očekuje borba za veliki rezultat. Mislim da najmanje razmišljaju o odbrani bodova ili rivalstvima.“

1 komentar:

  1. pa Moja ko je prosle godine osvojio Rim i Madrid???? Mozda Rafa na sljaci???? xaxaxa ne tupi majke ti......

    OdgovoriIzbriši

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.