Murray: " Zadovoljan sam igrom"

ATP Monte Carlo 2012: Britanac Andy Murray je do ubjedljivog trijumfa, u drugom kolu Monte Carla, i maksimalnog skora nad srpskim teniserom Viktorom Troickim (pet pobeda u pet mečeva) došao tako što mu je prepustio svega pet poena na svoj servis i ukupno tri gema.

"Bio sam jako dobar i super sam se kretao. Dosta sam proklizavao na terenu, za šta je potrebno vreme da se naviknete, a to je za mene dobar znak da li sam igrao dobro ili nisam", poručio je Murray posle plasmana u treće kolo.

Četvrti teniser na ATP listi je znao u koje zamke je mogao da upadne u svom prvom ovosezonskom meču na šljaci.

"Ovo mi je bio prvi meč, prvi set na šljaci ove sezone i svašta je moglo da se desi. Često se dešava da požurite na šlajci što vas vodi u greške, ali kako sam to imao na umu, nisam srljao", poručio je Murray.

Protivnik u narednom kolu biće mu pobednik meča Žulijen Beneto - Jirgen Melcer.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.