Đoković: "Dobro sam servirao kada je to bilo potrebno"

ATP Monte Carlo 2012: Novak Đoković pobjdeom nad Andreasem Seppijom plasirao se u treće kolo turnira u Monta Carlu.
Novak Đoković je odlučan u namjeri da prekine Nadalovu dominaciju u Monte Karlu, te je Seppija poslao kući posle svega 88 minuta igre.

"Mislim da samo veoma dobro servirao kada je to bilo potrebno. To je ohrabrujuće za mečeve na šljaci, pošto ne možete da se oslonite na taj segment igre kao na drugim podlogama, pa je dobro što sam došao do nekoliko dodatnih poena", rekao je Đoković posle plasmana u treće kolo.

"U prvom setu sam bio jako fokusiran i odigrao sam ga baš dobro. Imao sam kvalitetnog i teškog protivnika, koji pruža dobre partije na šljaci. Kako je ovo prvi meč na šljaci od Rolan Garosa prošle godine, zadovoljan sam", istakao je Novak.

Đoković će za plasman u četvrtfinale boriti sa Ukrajincem Aleksandrom Dolgopolovim, koji je eliminisao Bernarda Tomića.

"Protiv njega možete da očekujete neočekivano. On je veoma talentovan igrač i ima neke udarce netipične za tenisere. Ume da udari 'drop-šot', nakon čega loptica puno menja brzinu. Zbog toga je veoma opasan na šljaci", poručio je Đoković.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.