Nadal: " Igram veoma dobro od početka godine"

Rafael Nadal izjavio je posle sedme titule u Barseloni i pobjede nad Davideom Fererom da je uvek poseban osećaj osvojiti trofej u domovini.

"Skoro je nezamislivo pobediti ovde sedam puta. Ovo je poseban turnir za mene, kod kuće u mom klubu. Uvek je lepši osećaj kada pobedite kod kuće. Igrao sam na visokom nivou u Monte Karlu i u Barseloni, nisam izgubio ni set. U stvari, igram na visokom nivou od početka godine i Australijan opena“, rekao je Nadal.

„Emocije su uvek velike, ali svake godine postaju sve veće pošto sam godinu dana stariji i ne znam koliko ću još prilika imati da igram ovde“, dodao je 25-godišnji Maljorčanin.

Ferer je u prvom setu imao pet set lopti, u drugom je servirao za izjednačenje, ali je na kraju poražen u dva seta.

„Bio je veoma izjednačen meč, on mi nije dozvolio da igram najbolje što mogu u prvom setu. Žao mi je Davida i nadam se da će jednom osvojiti titulu ovde pošto on to zaslužuje. Naravno da sam veoma srećan što sam osvojio dva trofeja u nizu i što sam na taj način počeo sezonu na šljaci“, zaključio je Nadal.

David Ferer izjavio je da je imao šanse u oba seta i dodao je:

„Ipak, on je igrao bolje u važnim momentima. Uvek je teško izgubiti u finalu, ali sada je naročito teško zbog načina na koji se to dogodilo. Odlučivale su nijanse, ali Rafa je zaslužio pobedu“.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.