Nadal: "Počeo sam s treninzima prije dva dana"

ATP Monte Carlo 2012: Prelaskom na turnire na zemljanim podlogama stiglo je najdraže doba sezone za većinu španjolskih tenisača, a pogotovo Rafael Nadala. Vladar spomenute podloge neko vrijeme je proveo van terena kako bi se oporavio od ozljede koljena, a sad se čini da su problemi iza njega.

Naime, drugoplasirani igrač na ATP ljestvici osjetio je na turniru Masters serije bolove vezane uz prijašnje probleme s koljenom, a nakon toga je odradio nekoliko terapija kako bi spreman dočekao turnire uoči Roland Garrosa, kao i sam drugi Grand Slam turnir sezone.

"Koljeno je dobro. Treniram sve jačim intenzitetom, a to je u ovom trenutku najvažnije. Izgleda mi kao da mogu odraditi pravi trening bez ikakvih problema, ali trebat će vremena da vidim kako će se koljeno ponašati na terenu u punom opterećenju", poručio je Španjolac koji će u Monte Carlu hvatati osmi uzastopni naslov na tom turniru.

On bi mu bio i prvi nakon lanjskog slavlja u Parizu, ali svjestan je da neće biti lako pa zaključuje: "Počeo sam s treninzima prije dva dana, a nakon 15 dana bez treninga fizičke spreme, kada koljena uopće nisam smio pomicati, trebat će mi mečeva da uđem u top formu."

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.