Nadal: "Moram biti strpljiv"

ATP Monte Carlo 2012: Kralj šljake, sedmostruki šampion Mastersa u Monte Carlu, Rafael Nadal zadovoljan je povratkom na, kako tvrdi, jedan od najboljih turnira na svijetu.

“To je turnir na kome sam postigao velike uspehe i mnogo sam uzbuđen kada igram ovde. Mislim da ovde prikazujem svoj najbolji tenis“, izjavio je španski teniser.

Uprkos očiglednoj dominaciji na šljaci, Nadal je priznao da će mu trebati vremena da se navikne na ovu podlogu.

“Potrebni su mi sati na terenu, treninzi i mečevi, kako bih se osećao opuštenim. Ne mogu izaći ovog trenutka i očekivati da igram dobro. Počeo sam da igram prije četiri dana. Moram biti strpljiv i spreman za sredu“, dodao je drugi teniser sveta.

Španac smatra da je, zbog uspeha u prošlosti, pod pritiskom u Monte Karlu, ali i da ga ne brine činjenica da već deset meseci nije uzeo titulu.

“Istina je da sam pomalo nervozan. Ovde sam imao dobre rezultate i želim da nastavim tradiciju. Ljudi pričaju kako nisam uzeo titulu deset meseci, ali niko od njih ne vidi broj finala u kojima sam igrao. Zadnje tri godine igram velike turnire, protiv velikih igrača i izazov je biti u borbi za trofeje u takvoj konkurenciji“, zaključio je Nadal.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.