Ljubičić: "Sada je vrijeme da se bavim nečim drugim"

Ivan Ljubičić izjavio je poslije svog posljednjeg meča u karijeri da sada želi da pomogne tenisu, sportu koji mu je mnogo toga dao.
Ljubičić je izgubio od zemljaka Ivana Dodiga u prvom kolu turnira u Monte Karlu.

"Imao sam osećaj da bi kraj mogao da bude dosta emotivan, ali nisam očekivao baš ovoliko emocija. Ovo je kraj nečega divnog, a sada je vrijeme da se bavim nečim drugim. Voleo bih da pomognem tenisu da postane bolji na neki način“, izjavio je 33-godišnji Ljubičić.

„Mislim da je ovaj turnir poseban i da sam ozbiljan tenis počeo da igram upravo ovde, kada sam 1999. godine pobedio Medvedeva i Kafeljnikova. Ovde živim, ovde ću ostati i posle karijere i mislim da je pravi potez da se baš ovde povučem“, dodao je hrvatski teniser.

Ljubičić je bio treći teniser sveta, osvojio je deset ATP titulam a na Rolan Garosu je 2006. došao do polufinala.

„Mislim da sam najponosniji na četiri stvari – na medalju sa OI u Atini, osvojen Dejvis kup 2005. godine, treće mesto na svetu i na titulu u Indijan Velsu. Takođe, dva puta u nizu igrao sam na završnom Mastersu, što je bilo posebno za mene“.

Ivan kaže da je bio divan osećaj kada je ušao u svlačionicu i video da mu ostali igrači aplaudiraju.

„Mislim da sam uradio mnogo više nego što sam očekivao, čak ni ljudi u mom okruženju nisu toliko očekivali. Ali srećan sam ostvarenim i ne žalim ni za čim“.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.