ATP Huston: Monaco preko Isnera do titule

Juan Monaco u idealnom će raspoloženju dočekati početak sezone jakih zemljanih turnira u Europi. Dobru formu u posljednje vrijeme okrunio je titulom u Houstonu, drugom ove sezone (Vina del Mar). U finalu je sa 6:2, 3:6, 6:3 bio bolji od Johna Isnera. Oba tenisača od ponedjeljka će "osvanuti" na renkingu karijere. Isner će biti deveti, a Monaco 14., baš kao u veljači 2008. godine.

"Odigrali smo odlično finale. U prvom setu igrao sam jako dobro, on se vratio u drugom, a u trećem smo se borili do posljednjeg poena. Servirao sam prilično dobro u posljednjem gemu i sretan sam zbog toga", izjavio je Monaco, kojemu je ovo peti pojedinačni naslov u karijeri. Svih pet osvojio je na zemlji, no do ove sezone nije osvojio ni jedan od 2007. godine.

Isner, koji je u prvom setu dvaput izgubio servis i tako prekinuo niz od 45 uzastopnih osvojenih servis gemova na ovom turniru, smatra da mu je ovo bio najbolji meč koji je odigrao ovog tjedna.

"Trebalo mi je vremena da se zagrijem i da 'uđem' u meč. Nakon prvog seta obojica smo značajno podigli nivo igre. On me konstantno pritiskao, pogotovo u trećem setu. Sve u svemu, bio je ovo moj najbolji meč ovog tjedna. To je ohrabrujuće. Bio sam malo umoran, ali nisam to osjetio pri kraju."

Amerikanac ostaje na tri turnirska naslova iz deset finala i još uvijek čeka na prvi zemljani naslov nakon što je poražen i u finalu Beograda 2010. godine.

Na predstojećem Masters 1000 turniru u Monte Carlu Monaco je postavljen za 11. nositelja, a u prvom kolu igra protiv Nizozemca Robina Haasea. Isner će preskočiti nastup u Kneževini.

ATP Houston, finale:
Monaco (Argentina, 4, WC) - Isner (SAD, 2) 6:2, 3:6, 6:3

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.