Murray: " Turniri na šljaci su veoma važni za Roland Garros"

ATP Monte Carlo 2012: Britanac Andy Murray, trenutno četvrti teniser svijeta, kaže da su turniri u Monte Carlu, Madridu i Rimu veoma važni, ali da je kulminacija sezone na šljaci ipak Rolan Garos.

"Svake nedelje svi nastoje da igraju bar malo bolje nego prethodne kako bi bili spremni za Rolan Garos. Svi turniri su veoma važni, a Garos je šlag na torti. Biće teško jer su na šljaci teški protivnici od samog starta. Ja nisam odrastao na podlozi i potrebno mi je malo vremena da se osetim ugodno na šljaci“.

„Siguran sam da Rafa npr. izađe na šljaku i oseća se dobro već posle nekoliko dana“, dodao je Škot.

Murray je prošle godine igrao polufinale u Monte Carlu i Rimu, ali još nije igrao finale turnira na šljaci.

„Prošle godine sam se osećao mnogo bolje na šljaci nego ranije. Počelo je ovde, imao sam dobru seriju, ali verovatno nije trebalo da igram polufinale sa Rafom jer sam primio injekciju. Bilo je teško, ali očvrsnuo sam karakter ovde, počeo sam bolje da igram posle mučenja u Majamiju“.

Andy je novinare i navijače iznenadio novom, vrlo kratkom frizurom.

„Sâm sam se ošišao pre tri godine. Samo sam odlučio da želim da se ošišam. To je brijač mog kondicionog trenera, tako da nisam bio siguran koliko ću je skratiti“.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.