Nadal: "Bliže sam broju tri nego broju jedan"


Rafael Nadal, samo jedan dan nakon osvajanja Mastersa u Monte Carlu, otputovao je u Barselonu gdje igra novi turnir, ali ovaj put iz serije 500. Nadal se danas pojavio  i prvi put pred novinarima u Barseloni.

"Jučer je bio veoma važan dan za mene" - rekao je Nadal.
"Ali danas je novi dan i sada samo mislim na ovaj turnir, koji je jedan od najljepših događaja na Turu. Volim da igram pred domaćom publikom."

Nadal je na pitanje o svojim ciljevima odgovorio: "Trenutno, jedini  moj cilj je igrati dobro u Barseloni, a ne postati broj jedan, pošto sam trenutno bliže da postanem svjetski broj tri nego broj jedan. Ono što je trenutno važno jeste ovaj turnir"

Nadal je na prošlom turniru u Monte Carlu bio ubjedljivo bolji od Đokovića u finalu, osvojivši osmi put ovaj turnir. On je jedini teniser u historiji koji je uspio osvojiti jedan turnir osam puta zaredom.
Nadal je rekao da mu ova pobjeda puno znači. "Bilo je veoma važno za mene da ponovo osvojim neki turnir. Ali i pobjeda nad Đokovićem veoma je važna za mene zbog psihološke prednosti."

Nadal će na terene u Barseloni izaći tek u srijedu u drugom kolu. On je i ovdje branilac titule, nakon što je u finalu pobjedio Davida Ferera 2011. godine.



1 komentar:

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.