Serena : "U kući nemam više mjest za trofeje"

Serena Vilijams otkrila je da u svojoj kući nema više mesta za trofeje kada je upitana za mogućnost da prestigne sestru Venus i Kim Klajsters po broju titula.

„Nemam više mesta u kući. Kupila sam novu kuću u Los Anđelesu i u njoj imam sobu za karaoke, a u nju ne mogu da stavim trofeje. Imam i sobu za momke, u kojoj sam natrpala sve stvari koje sam kupila na buvljaju. Na Floridi ne mogu da ih držim. Ali, pošto smo tu i Venus i ja, jednostavno nema više mesta. Volela bih da nastavim da nastavim da ih osvajam. Ali, kod svakog sledećeg bićemo u stilu: „Šta ćemo da radimo sa ovim?“, rekla je Serena.

Mnoge je začudilo to da Serena ima posebnu sobu za karaoke.

„Mnogo volimo da pevamo, ostajali smo budni do osam ujutru zbog toga. U jednom trenutku sam samo rekla: „Već sunce izlazi“, ali smo nastavljali da pevamo i pevamo i pevamo. Bilo je fenomenalno. Veliki sam fan muzike iz osamdesetih i devedesetih i ponekad počnem da repujem neke novije pesme. Ipak, što se karaoka tiče, najviše volim Rijanine pesme“, istakla je američka teniserka.

Serena je trenutno na dobrom putu da potraži mesta za novi trofej pošto se plasirala u polufinale US Opena i u borbi za finale je očekuje duel sa prvom teniserkom sveta Dankinjom Karolinom Voznijacki.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.