US Open 2011 : Izjava Nadala prije četvrtfinala

Nadal se u četvrtfinalu US Opena sastaje s Andy Rodickom.

"Endi je fantastičan igrač, ima vrhunsku karijeru i u samom vrhu je već jednu deceniju, a to je mnogo vremena. To je neverovatno".

"Veoma poštujem Endija, veoma je teško tako dugo ostati u vrhu kao što je on učinio. Biće to veliki test za mene, četvrtfinale Grend slem turnira uvek je teško“.

Španac je poslednjih dana bio veoma kritičan prema organizatorima, što je jedan od razloga zašto je odlučeno da se muško finale pomeri za ponedeljak. Da nije tako, finalista iz donjeg dela žreba igrao bi četiri meča u isto toliko dana, a Nadal je pre donošenja odluke o pomeranju govorio o tome.

„To nije korektno, ali šta je tu je. Da sam ja na mestu US opena ili nekog drugog turnira, učinio bih isto, što da ne? Imao sam mnogo zanimljivih sastanaka sa predstavnicima televizije, sa svima, njima je bolje da se finale održi u nedelju. Ali za nas igrače to nije slučaj. Čak je možda i polufinale teško jer igrati dva dana u nizu na Grend slem takmičenju veoma je teško, to su uvek teški mečevi. Ako nemate odmora, velika je šansa da ne budete fizički spremni za naredni okršaj. Ali problem je što igrači na ovim turnirima nisu adekvatno predstavljeni. Ne znam kako, ali ovakve stvari ne smeju da se dešavaju. Prošle godine finale je bilo u ponedeljak. Igrači su veliki deo celog turnira i sve ovo ne sme da se dešava. Istina je da je US open veliki turnira, verovatno je veći od svih igrača, ali igrači su veliki deo celog spektakla, baš kao i navijači. Problem je što mi teniseri nismo dovoljno moćni na GS turnirima i to mora vrlo brzo da se promeni".




Govoreći o trijumfu nad Žilom Milerom (7:6, 6:2, 6:1) u kojem je pre u trenutku prekida gubio sa 3:0, Nadal je rekao:

„Igra se na tri dobijena seta, a Miler ima fantastičan servis, tako da znam da postoji rizik da izgubim prvi set, to je normalna stvar. Ali izašao sam na teren, dao maksimum u svakom trenutku i trudio se da vratim brejk i uspeo sam. Bio sam veoma srećan jer sam pozitivno ušao u meč. Nije bilo lako jer on igra agresivno, pravi greške, ali i direktne poene, tako da je teško uhvatiti ritam“.

Šta trenutno najbolje funkcioniše u tvojoj igri?

„Mislim da sam igrao dobro, radio sam ono što sam morao – imao sam visok procenat prvog servisa i nisam pravio mnogo neiznuđenih grešaka. Kada sam imao šansu za napad, napadao sam, a imao sam i nekoliko fantastičnih ’pasing’ udaraca, što je važno protiv rivala kakav je Miler“.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.