Wozniacki nije mogla protiv Sereninog servisa

US OPEN 2011:  U polufinalnom meču u ženskom singlu Serena Williams je potpuno nadigrala prvu teniserku svijeta Carolinu Wozniacki sa nadmoćnih 6-2 i 6-4 po setovima.

Za 86 minuta završio je polufinalni meč na Artur Ashe stadionu u New Yorku, a Serena Williams je potpuno nadigrala Wozniacki i uvjerljivo slavila prolazak u finale.

- Serena je igrala stvarno jako, jako dobro, a posebno me ubijao njen servis. Definitivno nije zabavno vraćati takve servise i uglavnom sam se molila da prvi servis završi u autu, jer sam inače bila nemoćna – priznala je Dankinja i dodala:
- Niko u svijet ženskog tenisa ne igra i ne servira s toliko snage.


S druge strane, Serena je otkrila izvor dodatne motivacije:

- Ovi dani znače puno meni i svima nama u SAD-u. Bila sam ponosna kao Amerikanka kada sam izašla na teren pred publiku kako bi predstavljala našu zemlju u ovo vrijeme koje je za nas vrlo posebno – izjavila je Serena aludiravši na obilježavanje 10. godišnjice terorističkih napada na SAD.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.