Tomić: " Sve je riješeno, moj otac je pravi trener za mene"

Iako je pre samo nekoliko dana 'izbacio' oca sa svog meča na Mastersu u Majamiju, Australijanac Bernard Tomić izjavio je da je on pravi trener za njega. 

Tokom priprema za Dejvis Kup dvoboj protiv Južnoafričke Republike, Tomić je u razgovoru s novinarima rekao da ne shvata zbog čega se digla tolika medijska prašina. 

 "Ne znam kako je to postala vest. To je nešto što iskusite u životu i učite iz takvih stvari", rekao je 19-godišnji Tomić. 

Nakon što je dobio servis gem za 3:2 u drugom setu meča protiv Davida Ferera, mladi teniser hrvatskog porekla na putu do svoje klupe zastao je kod glavnog sudije Sedrika Murijera rekavši mu pristojno: "Molim vas, da li biste mogli da mog oca izbacite sa stadiona? Neugodno mi je zbog njega i mnogo me nervira. Znam, otac mi je, ali stvarno me nervira. Voleo bih da ga maknete s tribina, možete li to?", pitao je Tomić zbunjenog sudiju koji mu je poručio da nema top ovlašćenje. 

Upitan da li bi da se slična situacija ponovi, drugačije reagovao, 19-godišnji Australijanac je bez razmišljanja potvrdio. 

"Apsolutno. To je bio mali problem. Sve je rešeno. Moj otac je pravi trener za mene, oduvek je bio. Odnos očeva i sinova je uvek malo zeznut, ali nema sumnje da će moj otac uvek biti tu za mene. Došao sam ovde gde sam sada zbog njega".

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.