Roddick i Šarapova u trećem kolu

US OPEN 2011: Šampion iz 2003. godine, amerikanac Andy Rodick, savladao je 33-godišnjeg sunarodnika sa 6:2, 6:4, 4:6, 7:5 i u drugoj rundi će se sastati sa mladim Džekom Sokom, još jednim zemljakom, koji je eliminsao Marka Žiskela.
„Drago mi je što sam pobjedio. Prva dva seta bili su u redu, ali onda sam upao u rupu i imao sam sreće da se izvučem u četvrtom setu, kada sam počeo i da serviram bolje. Ali osim toga, nije bilo lijepo, mislim da je Majkl igrao dobro. Sigurno sebe ne zavaravam da je ova partija bila dostojna šampionskim ambicijama, ali ne znam ni da li sam to očekivao. Počeo sam da treniram dva dana prije Sinsinatija i pokušavam da uđem u formu“, izjavio je Rodick.
Posle slabe partije u prvom kolu sa Heder Votson, Šarapova je zablistala i rutinski savladala Jakimovu sa 6:1, 6:1 za 70 minuta igre. Ruskinja je napravila 27 ’vinera’ i imala je samo tri duple greške, što je važan podatak za nju pred nastavak turnira. Njena sledeća protivnica biće Italijanka Flavija Peneta, koja je pobedila Rominu Oprandi sa 6:0, 6:3. Rezultat u međusobnom skoru je 1-1, ali nisu igrale od 2009. godine.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.