Čilić: Danas sam genijalno osjećao loptu

Olimpijske igre, tenis: Najbolji hrvatski igrač i 14. tenisač svijeta Marin Čilić izjednačio je rezultat s Olimpijskih igara u Pekingu 2008. godine i izborio drugo kolo olimpijskog turnira u Wimbledonu. U Pekingu je na startu pobijedio Juana Monaca i u drugom, u predvečerje, po hladnoći i na malom terenu, izgubio od kasnijeg finalista Fernanda Gonzaleza, ovdje je krenuo protiv 37. igrača svijeta Jurgena Melzera, a za korak više nego prije četiri godine pokušat će se izboriti preko Lleytona Hewitta.

Ovog tjedna 159. na svijetu, ali bivši broj jedan i prije 10 godina pobjednik Wimbledona, u prvom je kolu nakon sat i 45 minuta u trećem setu slomio otpor Sergeja Stahovskog (6:3, 4:6, 6:4), a s Čilićem dosad nije igrao. "Neće biti lako, Hewitt je velik borac, a očito je da se ove sezone posebno pripremao za travu. U Queen'su i Wimbledonu je doduše ispao u prvom kolu" (u Queen'su s 3:6, 2:6 od Ive Karlovića, nap. a.), "ali u Newportu prije dva tjedna igrao je finale s Isnerom. Imat će i veliku podršku s tribina, Australci se čuju odasvud. Neka, ja se osjećam OK i vidjet ćemo što će novi dan donijeti". Vratimo se na susret s Melzerom, kiša ga je odgodila tek za danas.
 "Čekali smo cijeli dan i to iščekivanje nikad nije jednostavno. Osjećaš vibracije prije meča, tremu i moraš se biti u stanju prilagoditi situaciji. Danas sam genijalno osjećao loptu, možda čak i predobro. Ponijela me u pojedinim trenucima igra, previše sam riskirao i promašio neke lopte koje ne bih smio tako da ću u nastavku turnira morati biti koncentriraniji. Poveo sam 5:2, ali Jurgen je tada pokazao koliko je dobar igrač, aklimatizirao se na moju igru i počeo mi stvarati probleme na drugom servisu."

"Propustio sam četiri-pet set-lopti" (preciznije četiri - tri na svom servisu na 5:3 i jednu na Melzerovom na 6:5, nap. a.), "ali kad sam osvojio tie-break udahnuo sam, izdahnuo i počeo ponovno igrati kao na početku".
Drugi set, time i meč, prelomljen je u četvrtom gemu play of the day forhend winnerom na Melzerovu break-loptu? "Istina, lobao me i pogodio sam tu dijagonalu koja je okrenula drugi set. Sve u svemu, dobro je da smo bili u egalu i da sam meč izvukao u dva seta".

Uspoređujući pravi Wimbledon i olimpijski turnir, ima li razlike? "Evo samo jedan primjer, jedan je igrač igrao bez majice, tako nešto nije se dogodilo u cijeloj povijesti Wimbledona. Olimpijski turnir nije tako striktan, puno je opušteniji. Wimbledon je, međutim, ipak Wimbledon, iznad svega. Ni organizacija nije na istom nivou, hrana 'ajmo ovako reći' nije baš dobra, ali priviknut ćemo se i na to", zaključio je Čilić.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.