Federer: Mirka je moja zlatna medalja

Roger Federer kao prvi reket svijeta i rekorder po broju grandslam titula, sedmica provedenih kao prvi na ATP listi, kao i rekorder po broju uzastopnih sedmica na čelu ATP kolone, te teniser sa najviše pobjeda na grand slam turnira dočekuje Olimpijske igre.

U svojoj veličanstvenoj karijeri Federeru nedostaje zlatna olimpijska medalja. Ima je u parovima, kada je sa Stanislasom Wawrinkom slavio u Pekingu prije četiri godine, no sam veli da ima zlatnu medalju još od 2000. godine.

"Da, osvojio sam je davne godine u Sydneyju. Tada sam upoznao svoju sadašnju suprugu Mirku. To je definitivno moja zlatna medalja", uz smijeh je rekao Federer i dodao:

"Definitivno mi pobjeda ove godine u Wimbledonu daje mnogo veću sigurnost i snagu prije početka Olimpijskih igara. No, Igre su stvarno zanimljivo i posebno takmičenje. Mi, barem u tenisu, imamo ko zna koliko prilika tokom godine. Izgubiš jedan turnir, ali već si iduće sedmice na drugom. Ili, ako pogriješiš na nekom velikom, iduće godine si opet tamo. No, Igre nam dolaze svake četiri godine. Šanse su daleko rjeđe i nemaš pravo na greške. Dakle, svaki meč, svaki gem i poen treba odigrati vrhunski", izjavio je Švicarac.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.