Mariju Šarapovu napali sportisti u Olimpijskom selu

Olimpijske igre: Marija Šarapova imala je manje problema da slavi u prvom kolu Olimpijskog turnira u Londonu, nego da dobije jelo u jednom kafiću u sportskom selu, gde su na nju nasrnuli drugi sportisti, javlja DPA.
Šarapova se požalila da je posle pobede nad Izraelkom Šahar Per na terenima Vimbldona, u sportskom selu napali sportisti, u želji da se sa njom slikaju.

"Napravila sam veliku grešku što sam otišla u kafeteriju. Izašla sam bez jela i jedva sam uspela da se dokopam soka od pomorandže", rekla je Šarapova.

"Nikada nisam videla tako mnogo ljudi srećnih što su se fotografisali sa mnom. Ponekad sam malo naivna kada je reč o popularnosti i uspehu", rekla je Šarapova.

DPA podseća da su i na druge bivše i aktuelne teniske zvezde, poput Štefi Graf i Rodžera Federera, u Olimpijskom selu nasrtali drugi sportisti.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.