WTA Charleston: Serena Williams i Lucie Šafarova u finalu


Polufinalni mečevi WTA turnira u Charlestonu okončani su krajnje neobičnim rezultatima, posebice za ovakvu fazu nekog turnira. Serena Williams na dva je gema ostavila Samanthu Stosur, a Lucie Šafarova je s dvaput 6:0 "pregazila" Polonu Hercog...
Kada jedna Serena Williams izjavi da je odigrala jedan od svojih najboljih mečeva uopće u karijeri, onda to puno govori. Amerikanka se u polufinalu Charlestona "poigrala" s drugom nositeljicom i petom tenisačicom svijeta,Samanthom Stosur, i deklasirala je sa 6:1, 6:1 za samo 59 minuta igre. U međusobnom omjeru Williams sada vodi 6-3.
"Bio je to jedan od onih dana u kojima sam mogla napraviti bilo što protiv bilo koga. Znala sam da protiv Sam moram biti na visokoj razini. To je bio jedini način", dodala je Williams, dok je Stosur priznala da se fizički osjećala dobro.
"Nije me ništa boljelo i nisam bila toliko umorna. Odigrala je jako, jako dobro danas. Nisam imala šanse. Pokušala sam stajati malo iza crte i malo unutra, ali nije bilo bitno što sam ja radila. Ona je imala odgovor na sve. Nema tu nikakve sreće. Pobijedila me pošteno", korektna je u porazu bila Australka.
U drugom polufinalu Lucie Šafarova bila je još uvjerljivija. Za 64 minute igre nije dopustila Poloni Hercog ni jedan jedini gem (6:0, 6:0). Čehinja je ukupno osvojila 55 poena naspram 27 Hercog.
Williams će u nedjelju u svom 55. pojedinačnom finalu tražiti 40. naslov i drugi u Charlestonu (2008.). Šafarova, koja je protiv Williams izgubila u sva četiri međusobna dvoboja, će igrati svoje 11. finale i tražiti peti naslov, ali prvi od 2008. (Forest Hills). Izgubila je četiri finala u nizu.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.