Federer:"Na trenutke sam igrao sjajno"

Pobjedom protiv Novaka Đokovića od 6-3, 3-6, 6-4, 6-3 Roger Federer se plasirao u novi finale Wimbledona, te u nedjelju ima šansu osvojiti sedmi Wimbledon u historiji, ali i 17. krunu na Grand Slam turnirima.

I ne samo to, dobije li Federer nedjeljni meč opet će postati broj 1 na svijetu, što su vjerovatno rijetki očekivali nakon što su od njega primat uzeli prvo Rafael Nadal, pa potom Đoković.

"Odigrao sam strašno dobar meč. Bilo mi je pravo zadovoljstvo igrati, makar moram priznati da je iza mene jako težak Wimbledon. Bilo je jako teških dana i suparnika, ali uz malo sreće, ali i dobrog tenisa sam došao u finale", rekao je Federer i dodao:

"Danas sam stvarno na trenutke igrao sjajno".

S druge strane Đoković je priznao poraz od boljeg:

"Znao sam da će Federer biti na visokom nivou. To se od njega očekuje kada dođe polufinale ili finale Grand Slama. I bio je stalno na visokom nivou za razliku od mene. Imao sam mnogo uspona i padova tokom meča i logično je da sam bio kažnjen. Nije u meni danas bilo konstante i imao sam izuzetno slab postotak prvog servisa. Tako se ne može protiv Rogera...".

Inače, bio je ovo njihov prvi vimbldonski meč, kao i premijerni na travnatoj podlozi.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.