US Open 2011:Izjava Murray poslije plasmana u drugo kolo

Britanac Andy Murray plasirao se u drugo kolo US Opena pobdjedom nad Somdeva Devarmana sa 3-0 u setovima. Britanac je poslije meča govorio o sebi, svojoj igri i svojim očekivanjima na ovom US Openu.

 "Devarman je veoma dobar, i ranije sam ga malo gledao". "Pogledao sam nekoliko snimaka njegovih mečeva prethodnih dana kako bih video kakva mu je igre – ne poklanja mnogo poena, naročito u ranoj fazi meča. Treba mnogo da ga namučite pre nego što počne da greši. I ja sam na početku bio nervozan i pravio sam pogrešne odluke. "Potom sam se smirio, sredinom prvog seta sam počeo bolje da udaram lopticu, a drugi i treći set bili su dobri, ’čisto’ sam udarao lopticu“, dodao je četvrti nosilac. Zašto si bio nervozan? „Pa, pokušajte da budete britanski teniser na Grend slem turniru, nije lako“, rekao je Mari uz osmeh, „Pritisak postoji i samim tim što je ovo jedan od četiri najveća turnira, pa još kad igrate sa čovekom sa kojim ranije nista igrali u meču koji svi očekuju da dobijete, logično je da bude nervoze. Ali srećan sam zbog toga jer nešto nije u redu sa vama ukoliko niste nervozni na početku GS turnira. Igrao sam bolje kako je meč odmicao, biće bolje u sledećoj rundi“. 

  Kakav je teren, da li je sporiji nego prošle godine? 
„Ne, sličan je, nema velike razlike. Mislim da su vremenski uslovi to što donosi promenu jer sam u orvih nekoliko dana treniranja ovde mislio da je podloga sporija. Ali tada je vreme bilo teško, hladno i oblačno, dok je sada bilo toplo“



 Rekao si ranije da je teško biti Britanac na Grend slem turniru. Da li ti to predstavlja teret? 
„Bila je to šala sa malo istine u sebi. Mislim da je mala nervoza normalna za nekog ko želi da osvoji titulu – posle tolikih priprema i truda za ove turnire, poslednje što želite jeste da loše počnete ili nešto slično. Mislim da je nervoza dobra stvar jer pokazuje da vam je stalo. Nadam se da će mi igra biti na nivou i da će se vredan rad isplatiti“.

 Šta misliš o Robinu Haseu, svom sledećem rivalu?
„On je težak rival, na Vimbldonu umalo nije pobedio Rafu prošle godine. On je talentovan teniser i moram da budem spreman za taj meč. Počeće meč u brzom ritmu, voli da igra na najvećim stadionima, mislim da je odigrao i tesan meč sa Rodikom na Australijan openu, namučio ga je“.

 U Kanadi na Rodžers kupu govorio si da se nisi najbolje pripremio, da su ti teške noge i slično. Koja je razlika sada, šta si drugačije uradio? 
„Drugačije sam se pripremao za Kanadu nego prethodnih godina jer bih obično tamo igrao sjajno, a onda bih došao na US open sa manjkom energije. Želeo sam da svake sedmice igram pomalo bolje i da dođem svež na US open. Mislim da se sada osećam bolje nego prošle godine i to je najvažnije“.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.