Izjava Đokovića posle finala Majamija

ATP MIAMI 2012: Novak Đoković je nakon pobjede nad Murrayem u finalu izjavio da je uživao igrajući u Majamiju.

 "Ovo je definitno bio sjajan meč i lijepo je biti učesnik finala. Andy je bio blizu da dobije drugi set, i onda je meč mogao da ode u smjeru povoljnijem za njega. Ovdje je bila predivna atmosfera tokom cijele sedmice, uvijek je bilo sunčano i ja sam uživao", rekao je Novak Đoković posle meča. Srpski teniser je prvi veliki turnir osvojio upravo u Majamiju prije pet godina.

 "2007. godine sam osvojio ovaj turnir, to je bio prvi veliki trunir koji sam osvojio i volim da igram ovdje. Mnogo je boja na tribinama, mnogo ljudi različitih nacionalosti koji su navijali za nas i zahavljujem se svima na podršci", rekao je Novak Đoković.

 Britanac Andy Murray je čestitao Novaku na pobjedi. "Čestitam Novaku na osvajanju turnira, danas je zasluženo pobijedio. Igrao je najbolji tenis cijele ove sedmice. Ja treniram na ovom terenu dosta, volim da treniram i igram u Majamiju jer uvek je uživanje biti ovde."

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.