Gasquet prvi osvojio ATP turnir u 2013. godini


Francuski tenisač Richard Gasquet prvi je pobjednik na ATP Touru ove sezone. U finalu Dohe porazio je Rusa Nikolaja Davidenka nadoknadivši pritom zaostatak od seta i breaka.

Nikolaj Davidenko izgledao je nezaustavljivo tijekom cijelog tjedna u Dohi, no na koncu ipak nije okrunio svoju odličnu igru. Njegov suparnik u finalu, Richard Gasquet, trgnuo se na vrijeme da priredi preokret i dođe do svog osmog pojedinačnog naslova u karijeri (3:6, 7:6 (4), 6:3).

"Jako sam sretan kako sam igrao i kako sam se borio. Mislim da sam bio svježiji od njega u trećem setu. Bio je izjednačen meč, mogao je i Davidenko pobijediti", izjavio je 26-godišnji Francuz, koji je u drugom setu gubio 4:2 i suočio se s dvije break lopte Rusa.

Uspio se izvući iz te neprilike i potom oduzeti servis Davidenku, koji prije finala nije izgubio ni jedan svoj servis ovog tjedna. U 13. igri Gasquet je bio bolji 7-4, a u trećem je setu čak triput napravio break.
31-godišnjem Davidenku, koji je osvojio Dohu 2010. godine, ovo je bio tek sedmi poraz u 28. pojedinačnom finalu. Ovog tjedna bio je vrlo impresivan te je u polufinalu nadigrao prvog nositelja Davida Ferrera.

"Pokušao sam se koncentrirati, ali napravio sam neke pogreške. U trećem setu noge me nisu slušale. Gasquet je odigrao dobro i fizički je bio bolji", priznao je Rus, nekoć treći tenisač svijeta koji je ovog tjedna dao naslutiti da bi se mogao vratiti barem u Top 20.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.