Osim britanskih novinara počeli ga ismijavati i australijanci


Opšte je poznato da mediji u Britaniji ne "maze" domaće sportiste nakon neuspeha. Obavezno dolivaju "ulje na vatru", a koliko su nemilosrdni na svojoj koži je tokom karijere mogao da oseti Endi Mari. 

Međutim, treći teniser sveta je na "meti i medija u Australiji. Do detalja analiziraju njegov poraz  u Melburnu, pa navode kako se žalio na žuljeve, grčeve, bolove u leđima, pa čak i na famozno pero, koje ga je navodno omelo priliko servisa u taj-brejku drugog seta. Marijeva muka je poslužila domišljatim novinarima da se našale na njegov račun, pa vam prenosimo kako je kolega portala Dailytelegraph.com.au na duhovit način opisao kako će Škot unucima prepričavati momente iz Melburna. 

- U godinama koje će doći unuci će pitati Endija Marija šta se dogodilo u finalu Australijan opena 2013. godine. On će polako spustiti kriglu piva i sa blagim osmehom jedva izustiti: Prokleto pero me pobedilo - počeo je priču britanski kolega, a potom nastavio:

Pametan potez za klince bi bio da se lagano povuku, jer će njihov deda početi dugu i bolnu priču.

- Decu, počelo je ovako...

Mari će objasniti kako je igrao očajno u prvom setu protiv najboljeg tenisera sveta, srpskog džentlmena Novaka Đokovića, ali je izdržao i spasao pet brejk lopti. Potom mu je u taj-brejku neočekivana dupla servis greška Đokovića u prvom poenu dala nadu.

- Iznenada sam se vratio u život, bili biste deco ponosni na to kako je moja igra brzo napredovala, protutnjao sam kroz taj-brejk, dao sam mu samo dva poena.

Osmeh će početi da bledi dok se bude prisećao drugog seta gde su se uloge promenile i on uglavnom bio u drugom planu. U drugom gemu, imao je tri brejk lopte na Đokovićev servis, ali nije uspeo da ih iskoristi, iako je broj jedan očigledno bio potresen, frustriran, pa je jednu lopticu šutnuo na tribine. Uprkos tome, novi taj-brejk je stigao nakon dva sata igre.

- Bilo je 2:2 i ja sam servirao na neverovatan način deco, kada je to prokleto pero bele ptice palo na teren tokom ključnog drugog servisa. U Melburnu te glupe ptice, galebovi, sede na krovu stadiona i rasipaju svoje perje. Morao sam da sačekam da mi se to pero skloni sa puta, potpuno me poremetilo. Napravio sam duplu servis grešku, potpuno izgubio koncentraciju i set.

Potom će se Mari saviti i početi priču o svom palcu.

- Šta to radiš - pitaće ga jedan od "klinaca".

Mari će mu odgovoriti:

- Pa, nisam izgubio samo zbog pera. Vidiš ovaj palac i ovaj ožiljak? Tu sam imao ogroman žulj koji me toliko boleo da sam jedva hodao u trećem setu.

Onda će se udubiti u to šta je doktor radio tokom tajm-auta kako bi mu pomogao da se oseća bolje. Ipak, nije pomoglo.

- Nikada ne odustajete u tim momentima deco, morate da izađete i pokušate da date sve od sebe.

Posle dva sata i 51 minuta, dogodio se prvi brejk u meču, nažalost, bio je Marijev koji je gubio sa 5:3. Đoković je lako rešio set u svoju korist i tada se dogodio novi preokret u priči.

- Pa deco, stopalo me bolelo, a onda, nećete verovati, i leđa su počela da me bole u četvrtom setu - reći će Mari i ustati sa svoje stolice za ljuljanje i pokazati gde ga je bolelo. 

- Malo pre toga jedam momak mi je dobacivao sa tribina, a glupi australijski sudija nije ništa uradio u vezi sa tim, pa ni zbog toga nisam bio srećan.

Tog momenta nekoliko starijih unika će pobeći, jer su ovu priču već slušali, a nema srećan kraj.

- Počeo sam da se prokleto raspadam i ponovo sam izgubio svoj servis na početku seta -  nastaviće Mari.

Onda će Mari ućutati, a deca će pomisliti da je zadremao. Nakon što je ispio kriglu piva, dohvatio je bocu viskija koja je bila pored njega i potegao veliki gutljaj. Počeo je da mrmlja dok su stizali roditelji da odvedu ostalu decu.

- Prokleto pero! Pero! Ne mogu da verujem, malo, tanko pero...


Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.