Izjava Đokovića i Murraya nakon finala Australian Opena

Australian Open 2013: Treću godinu zaredom Novak Đoković odnosi trofej iz Melbournea, čime je postao prvi igrač u Open eri kojem je to uspjelo, a ujedno mu je to i četvrti naslov na Australian Openu.
U nedjelju je to učinio pobijedivši Andyja Murraya sa 6:7(2), 7:6(3), 6:3, 6:2. Škot je u razgovoru za službene stranice turnira upitan da li je smatrao, ako je htio pobijediti, da je morao srušiti Srbina brzo s obzirom na iscrpljujući meč protiv Rogera Federera u polufinalu:

"Nikad ne znate. Mnogi mečevi koje sam izgubio u četiri seta bili su jako neizvjesni. Nisam mogao kapitalizirati svoje šanse na njegovu servisu. To je bilo razočaravajuće", odvratio je Murray, koji je izgubio svoje ukupno peto finale Grand Slama. "Kad gubite 1:2 u setovima, znate da morate jako dobro početi četvrti jer je protiv najboljih igrača teško vratiti se u igru kad uhvate ritam. Kao u drugom setu, koji sam odigrao dobro. Stvorio sam dosta šansi, ali ih nisam kapitalizirao."
Murray priznaje da ga je mučio popriličan žulj, ali da je na takve smetnje naviknuo i da se uspio odmoriti od polufinala:
"Bio sam dobro. Mislim, bio sam malo ukočen. Bio je to meč od četiri sata. Ne probudite se sljedećeg dana i osjećate savršeno, jasno. Pogotovo kad se radi jednom od prvih turnira u godini. Bio je to vjerojatno najduži meč koji sam odigrao u zadnjih šest mjeseci. Naravno da se poslije osjećate ukočeno i umorno. Danas sam se, naravno, osjećao bolje nego jučer. Dobro sam odradio regeneracijski program, dobro jeo. Nije umor bio problem. Počeo sam meč dobro. Mislim da sam se kretao prilično dobro."
Prvi break u meču dogodio se poslije 30 gemova. Murray priznaje da je to bilo iznenađujuće iako su Đoković i on najbolji reterneri u tenisu.
"Mislim da sam u prva dva seta imao više prilika na njegovu servisu. Mislim da sam imao 0:40 početkom drugog seta. Čini mi se da je on u trećem i četvrtom setu napravio break kod 4:3, došao do 0:40, spasio ih nekoliko i uspio uzeti servis. To je bila jedna od razlika. Jednostavno je malo bolje reternirao. Ali bilo je iznenađujuće da je bilo tako malo breakova u prva tri seta."
Đoković priznaje da je bilo teško dobiti još jedan dugi meč iako je imao više vremena za odmor od Murraya: "Mislim, kad igrate protiv jednog od svojih najvećih rivala i nekoga tko je u finalu na vrhuncu forme, imate mnogo toga za igrati. Prva dva seta igrala su se dva sata i 20 minuta, čini mi se. To dovoljno govori o intenzitetu meča. To sam u neku ruku očekivao. Znao sam da će biti fizički jako zahtjevno, mnogo dugih izmjena, pa sam se morao držati. Učinio sam to. Bilo je nekoliko prekretnica u meču. Jedna od njih bila je druga igra u drugom setu kad sam bio na 0:40 na svojem servisu. On je nekoliko puta promašio, a ja sam uspio to izdržati. Poslije toga osjećao sam se mentalno malo čvršće i samopouzdanije na terenu nego što sam bio prvih sat vremena ili tako nešto."
U polufinalu su igrala tri od četiri vodeća nositelja. Đokoviću je postavljeno pitanje smatra li da li vodeća četvorka stvara veliku kvalitativnu razliku u odnosu na ostale igrače ili se radi o obrnutom procesu, da se ostali približavaju najboljima:
"To se pitanje uvijek može postavljati. Nemam neki sjajan odgovor. Logično je očekivati da će četiri prva igrača svijeta biti vodeći kandidati za naslov. Ali nikad ne želim nikoga podcjenjivati, pogotovo one koji su u Top 10 ili Top 15. Nekoliko poena dijelilo me od poraza protiv Wawrinke u osmini finala. To dovoljno govori o kompetetivnosti ovog sporta i kvaliteti koju drugi igrači donose. A on se nalazi negdje oko 15. mjesta. Dakle, moguće je. Moguće je da oni iznenade, da pobijede protiv vodećih tenisača na velikim turnirima. Tsonga, Del Potro, Ferrer. To su momci koji su to napravili u prošlosti. Berdych. Uvijek je moguće. Ali mislim da je vodeća četvorka dominantna posljednjih pet godina."

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.