Federer: Divno je vidjeti Nadala ponovo

Indian Wells 2013: Roger Federer kaže da je srećan i uzbuđen zbog povratka Rafaela Nadala na teren posle sedmomesečne pauze zbog povrede.

Dvojica velikih rivala potencijalni su protivnici u četvrtfinalu prvog turnira serije 1000 u 2013. godini.

„Video sam ga posle mog treninga i zaista mi je bilo drago. Nismo mnogo razgovarali, želeo je da pobegne od gužve, što razumem. Zaista sam bio srećan dok sam ga gledao kako igra u Akapulku. Divno je videti ga da igra na tvrdoj podlozi. Nadam se da ćemo proćaskati ove nedelje“, rekao je Federer.

Švajcarac je bez titule u 2013. godini. Na Otvorenom prvenstvu Australije poražen je u polufinalu od Andy Murraya, u Roterdamu je izgubio u četvrtfinalu od  Benetoa, a u Dubaiju u polufinalu od  Berdycha. 

„Mislim da sam dobro igrao u Australiji. Sa druge strane, razočaran sam eliminacijom u Roterdamu. Osećam da sam mogao mnogo bolje. Ranije sam tamo odlično igrao. U Dubaiju nisam imao sreće jer sam propustio tri meč lopte“, kaže drugi teniser sveta. 

Federer se u drugom kolu turnira u Indian Wellsu sastaje sa Denisom Istominom.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.