Murray: Bio je ovo jako težak meč

ATP Miami 2013: Andy Murray je nakon susreta s Marinom Čolićem, u četvrtfinalu Miamija ,bio zadovoljan prikazanim.

"Bio je to jako težak meč, možda i najbolji moj meč u posljednje vrijeme. Posebno je naporan bio drugi set s puno dugačkih i teških poena, ali uspio sam nekako doći do pobjede. Imao sam malih problema sa završavanjem posla, ali mislim da sam dobro odradio posao, bez previše neforsiranih pogrešaka i u najboljem izdanju kada je najviše trebalo", govorio je nakon meča Murray.
Murray je bio posebno zadovoljan reakcijama nakon što je gubio servis, vrlo brzo je imao spreman odgovor i frustrirao je Čilića.

"Mislim da kada god sam izgubio servis, da sam uspio odmah doći do novog breaka. Bilo mi je važno dobro odgovoriti na te probleme, igrao sam s dosta promjena ritma i različitih udaraca i držao sam ga van ravnoteže cijelim mečom", dodao je Murray.

Osim Čilića, dosta problema su mu stvarali i vremenski uvjeti.

"Bilo je vrlo vruće i u drugom setu, kada smo sredinom tog razdoblja imali veliku borbu, jedva sam čekao završavanje posla. Srećom uspio sam meč s puno dugačkih poena privesti kraju u dva seta."

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.