Tipsarević: Murray je jači od Đokovića

ATP Miami 2013: Deveti teniser ATP liste Janko Tipsarević u izboru ko je fizički najspremniji igrač na svetu prednost daje Andy Murrayu! Tipsarević je u razgovoru za američki portal "Tenis spejs" istakao da je Škot ispred Novaka Đokovića u ovom segmentu, odnosno da misli da je Nole inferiorniji i od Rafaela Nadala po snazi i izdržljivosti.


Najspremniji u smislu snage, izdržljivosti, svega? Rekao bih da je to Murray, jer ako računate kondiciju, brzinu, način pokrivanja terena, snagu i moć, onda je to Škot - pričao je Janko, dok u nastavku odgovora stoji i objašnjenje novinara koji otkriva da je Tipsarević potom u poluprivatnom razgovoru dodao kako i sam Đoković, navodno, ionako misli da je Rafa spremniji od njega.

Igrač iz Beograda, koji je u prvom kolu Majamija slobodan, a u nastavku takmičenja verovatno ide na sve boljeg Marinka Matoševića, otkrio je i da je poraz od Fernanda Verdaska pre dve godine na Australijan openu možda i najbolniji u njegovoj karijeri.

- Sećam se da sam posle tog meča sedeo sam u sobi u mraku. Bio sam baš potišten. Ali mi je taj poraz pomogao da postanem jak i shvatim da promene ne dolaze preko noći. Znao sam da moram da nastavim da vežbam da bih uspeo. Kao što je i Roki Balboa rekao u filmu, nije važno koliko udaraca možeš da primiš, već koliko puta uspeš da ustaneš i nastaviš sa borbom.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.