Nadal: Ovaj rezultat je veliko iznenađenje za mene

Indian Wells 2013: Rafael Nadal je savladao Rogera Federera u četvrtfinalu Mastersa u Indijan Velsu. Ovo je bio njihov 29. okršaj i 19. trijumf španskog tenisera. On će se u polufinalu sastati sa Tomasom Berdihom, koji je bio bolji od Kevina Andersona.

Nadal je posle trijumfa u teniskom klasiku bio prezadovoljan.

- Pre dve nedelje nisam biio siguran da ću učestvovati na ovom turniru, a sada sam u polufinalu. Posle sedam meseci pauze srećan sam što sam se našao među četiri najbolja tenisera. Trudili smo se da odigramo najbolje što možemo, zadovoljan sam svojim izdanjem, mislim da sam bio bolji nego u duelu sa Ernestom Gulbisom - rekao je španski teniser, koji je i sam iznenađen sjajnim igrama na turniru u kalifornijskoj pustinji.

- Ovi rezultati su veliko iznenađenje za mene, jer sam imao malo vremena za treninge posle povratka na teren. Najvažnije je biti zdrav, kada je tako mogu da pružim maksimum na treninzima, pa će i povratak biti manje težak.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.