Đoković: Zaista volim ovdje da igram

ATP Miami 2013: Prvi Teniser svijeta Novak Đoković bio je slobodan u prvoj rundi, a u drugoj je slavio protiv slovačkog tenisera Lucasa Rosola sa 6:0, 6:1 , i sada ga čeka duel sa Somdevom Devermanom iz Indije.

„Bio je ovo sjajan start turnira. Posle Indijan Velsa, pokušao sam da se odmorim. Ovde su potpuno drugačiji uslovi, ali su ove večeri bili savršeni za tenis. Uživao sam u svakom trenutku, zaista volim ovdje da igram“, istakao je Đoković. 

Zbog kiše, prvi međusobni duel Đokovića i Rosola nije počeo po planu, ali srpski teniser ističe da ga to nije omelo. 

„U Indijan Velsu mi je meč bio odložen za sedam sati, tako da je ovo sada bilo samo malo odlaganje. Srećom, hotel u kom sam odseo je veoma blizu terena, tako da sam uspeo da se odmorim i dobro pripremim za meč“, naglasio je prvi reket sveta.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.