Murray:Ovdje mi podloga više odgovara nego u Indijan Velsu

ATP Miami 2013: Škotski teniser Andy Murray izjavio je posle pobjede nad Bernardom Tomićem da je podloga u Majamiju brža nego u Indijan Velsu.


“Veoma mi je nezgodno da igram u Indijan Velsu jer su uslovi ekstremno spori. Loptica se brzo kreće kroz vazduh, a onda kao da stane po dodiru sa terenom. Ali ovde nije toliko sporo, farbali su teren pre mesec dana, a to se običnio radi nekoliko dana ranije, tako da nije presporo”, rekao je Murray.

“Mislim da bi sezona na travi trebalo da bude duža i da bi raznovrsnost podloga bila dobra za tenis. Takođe, mislim da bi to bilo dobro i za karijere igrače, da imamo kraće ‘relije’. Ipak, kada bolje razmislim, teško je znati šta je bolje za tijelo jer igrači koji su igrali servis-volej nisu ‘trajali’ tako dugo kao mi danas”, dodao je Škot.

Na pitanje da li je razočaran ili srećan što Federer i Nadal ne učestvuju na turniru, Murray je odgovorio:

“Igrao sam mnogo turnira kada su svi bili tu, ne gledam žreb na taj način. Naravno da njihovo odsustvo mijenja stvari, mijenja i moju poziciju u žrebu. Za tenis je bolje ukoliko su svi najbolji igrači prisutni. Ipak, ovako nešto se dešava s vremena na vreme, ljudi u Majamiju nisu imali sreće što se desilo baš ovde”, u maniru iskusnog političara Škot je izbegao odgovor.

Murray u trećoj rundi igra sa Grigorom Dimitrovom iz Bugarske.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.